مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:352023-01-16سياسي

آسیب شناسی مشکلات اجتماعی از طریق تبیین سخنان رهبری


عضو گروه سلامت اجتماعی فرهنگستان علوم پزشکی گفت: سخنان مقام معظم رهبری درباره آسیب شناسی اجتماعی سرمایه ارزشمندی است برای تبیین مشکلات اجتماعی و خانواده ها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، جلسه اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت به ریاست غلامعلی افروز و با حضور اعضای اندیشکده برگزار شد.

در این نشست حبیب الله مسعودی فرید، متخصص پزشکی اجتماعی و عضو گروه سلامت اجتماعی فرهنگستان علوم پزشکی به بیان نقطه نظرات خود درباره تاثیرگذاری و تاثیرپذیری خانواده ها از مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخت.

در این جلسه از خانواده به مثابه نقطه کانونی آفرینش نام برده شد که نیازمند مطالعات رفتارشناسی و رصد دقیق و عمیق حوزه پیرامونی و آگاهی از نقشه راه و تلاطم های ناشی از تغییرات و تحولات اجتماعی و فرهنگی گسترده است.

در این جلسه تاکید شد که تغییر و تحول به عنوان اصلی بنیادی و جهان شمول بر مجموعه اجزا و عناصر هستی سایه افکنده است، لذا نگرش ایستاپنداری و نادیده گرفتن این حقیقت آشکار، منجر به افزایش نگرانی و متزلزل شدن سازهها و ستونهای نهاد خانواده خواهد داشت.

از چنین منظری اندیشکده خانواده الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت با آگاهی از طبیعت و جوهر خانواده در تأثیرگذاری و تأثیرپذیری از تحولات پیرامونی، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی مشکلات اجتماعی از طریق تبیین سخنان رهبری

آسیب شناسی مشکلات اجتماعی از طریق تبیین سخنان رهبری