مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:202023-01-16بين الملل

تسهیل اشاعه همجنس گرایی در عربستان در میان ممنوعیت آزادی بیان!


درحالی که عربستان سعودی به رهبری ولیعهد و حاکم دوفاکتوی خود هرگونه آزادی بیان و اندیشه را ممنوع و تمامی مخالفان را بازداشت و اعدام می کند، اما علی رغم جامعه محافظه کار عربستان ریاض سیاست متفاوتی را در قبال همجنس گرایی در پیش گرفته و با در دستور کار قرار .

- تسهیل اشاعه همجنس گرایی در عربستان در میان ممنوعیت آزادی بیان! درحالی که عربستان سعودی به رهبری ولیعهد و حاکم دوفاکتوی خود هرگونه آزادی بیان و اندیشه را ممنوع و تمامی مخالفان را بازداشت و اعدام می کند، اما علی رغم جامعه محافظه کار عربستان ریاض سیاست متفاوتی را در قبال همجنس گرایی در پیش گرفته و با در دستور کار قرار دادن اقدامات غیر مستقیم و حتی علنی درصدد ترویج این پدیده و مدارا با آن در راستای جلب رضایت غرب است و به همین منظور در مناسبت های مختلف سعودی ها پذیرای برخی همجنس گرایان غربی بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت سعودی لیکس در گزارشی در این باره نوشت: مجموعه ای از شواهد و حقایق از نقشه های مشکوک محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای تسهیل ورود همجنس گرایی به عربستان و به فساد کشاندن جامعه این کشور پرده برمی دارد.

از زمانی که محمد بن سلمان به عنوان حاکم دوفاکتو قدرت را در دست گرفت، به هر طریقی درصدد فاسد کردن جامعه و زدودن اخلاق و ارزش های آن بوده است، او علما و روحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل اشاعه همجنس گرایی در عربستان در میان ممنوعیت آزادی بیان!

تسهیل اشاعه همجنس گرایی در عربستان در میان ممنوعیت آزادی بیان!