مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:052023-01-16سياسي

جمهوری خواهان خواستار انتشار «فهرست بازدیدکننده ها» از منزل شخصی بایدن هستند


پس از کشف اسناد طبقه بندی شده در منزل شخصی و دفاتر سابق جو بایدن، رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا خواستار انتشار فهرست افرادی شد که در منزل بایدن در ویلمینگتون واقع در شمال ایالت دلاور رفت وآمد می کردند.

- جمهوری خواهان خواستار انتشار فهرست بازدیدکننده ها از منزل شخصی بایدن هستند پس از کشف اسناد طبقه بندی شده در منزل شخصی و دفاتر سابق جو بایدن، رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا خواستار انتشار فهرست افرادی شد که در منزل بایدن در ویلمینگتون واقع در شمال ایالت دلاور رفت وآمد می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جیمز کومر، رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در نامه ای به ران کلین، رییس دفتر جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نوشت: بدون انتشار فهرست افرادی که به منزل رییس جمهور آمریکا رفت وآمد کرده اند، مردم آمریکا هرگز نخواهند فهمید که چه کسانی به این اسناد بسیار حساس دسترسی داشتند.

کومر گفت که به دنبال فهرست افرادی که در عمارت مارالاگو دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در رفت وآمد بودند، نخواهد بود؛ جایی که در ماه اوت در پی تفتیش اف بی آی اسناد طبقه بندی شده متعددی یافت شد که برخی از آن ها به عنوان اسناد فوق محرمانه ثبت شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری خواهان خواستار انتشار «فهرست بازدیدکننده ها» از منزل شخصی بایدن هستند

جمهوری خواهان خواستار انتشار «فهرست بازدیدکننده ها» از منزل شخصی بایدن هستند