مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:002023-01-16دانش

آموزش «نرم افزار اتودسک رویت»


انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه رازی کرمانشاه و خواجه نصیرالدین طوسی با همکاری انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران سایر دانشگاه های کشور، - دوره مجازی آموزش نرم افزار اتودسک روید (AUTODESK REVIT) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره به مدت 24 ساعت با تدریس فرشاد نوروزی در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 تا 14 در بستر اسکای روم برپا می شود و شروع آن از ششم بهمن خواهد بود.

توضیحات در مورد نرم افزار رویت و template های آماده نرم افزار ، دستور Wall و Wall opening ، دستورات مربوط به ساخت دیوارهای دلخواه به صورت لایه های مختلف متریالی و وارد کردن لایه بندی فاز دو بر روی دیوار ، ترسیم wall reveal و wall sweep ، دستورات مختلف برای ترسیم درب و پنجره ، دستورات مربوط به ساختن family، سقف، سقف شیشه ای، راه پله، آسانسورها و داکت تاسیسات ، ترسیم سقف معمولی، شیبدار و با پروفیل ، دستورات مربوط به فوندانسیون و ستون ها ، دستورات مربوط به متن نویسی و اندازه گیری نقشه ، rendering و مدل سازی mass ، مدل سازی توپوگرافی ، متره گرفتن از نقشه و خروجی گرفتن از رویت به اتوکد از جمله سرفصل های این دوره است.

فیلم ضبط شده دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و علاقه مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @civil_q پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «نرم افزار اتودسک رویت»

آموزش «نرم افزار اتودسک رویت»