مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:102023-01-16حوادث

کاهش 25 درصدی مسمومیت با گاز CO در لرستان


مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از کاهش آمار گازگرفتگی در 9 ماهه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا فارسی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش واحد آمار این اداره کل، در 9 ماهه سال جاری 12 نفر (همگی مرد) بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن (گاز گرفتگی) در استان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تعداد جانباختگان حوادث گاز گرفتگی در 9 ماهه سال قبل گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 15 نفر گزارش شده بود، کاهش 25 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان توصیه کرد: هم وطنان عزیز از برودت هوای این روزها غافل نشوند و با رعایت نکات ایمنی و استفاده درست از وسایل گرمایشی خود نهایت دقت را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار در این ایام سرد سال نباشیم.

جان باختن 16 نفر در حوادث ناشی از کار فارسی نژاد افزود: همچنین بر اساس گزارش آماری اعلام شده در در 9 ماهه امسال 16 نفر فوتی بدلیل حوادث ناشی از کار در مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مورد معاینه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه این آمار در مدت مشابه سال قبل نیز همین رقم بوده، گفت: در این مورد کاهش یا افزایشی نداشته ایم، ضمن اینکه از نظر جنسیت همگی مرد بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی مسمومیت با گاز CO در لرستان

کاهش 25 درصدی مسمومیت با گاز CO در لرستان