مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 21:502023-01-15اقتصادي

خراسان رضوی/ فرماندار تربت جام: گاز 25 هزار مشترک قطع است


هم اکنون در حال توزیع 110 هزار لیتر نفت بین مشترکینی هستیم که گاز ندارند و این روند با توزیع چند هزار بخاری نفتی و وسائل گرمایشی نفت سوز دیگر ادامه خواهد یافت.

- خراسان رضوی/ فرماندار تربت جام: گاز 25 هزار مشترک قطع است فرماندار تربت جام : هم اکنون در حال توزیع 110 هزار لیتر نفت بین مشترکینی هستیم که گاز ندارند و این روند با توزیع چند هزار بخاری نفتی و وسائل گرمایشی نفت سوز دیگر ادامه خواهد یافت.

فرماندار تربت جام خراسان رضوی با بیان اینکه گاز 25 هزار مشترک در این شهرستان قطع است، گفت: در حال توزیع 110 هزار لیتر نفت بین مشترکینی هستیم که گاز ندارند، همچنین چند هزار بخاری نفتی و وسائل گرمایشی نفت سوز بین مردم توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین جمشیدی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تمام تلاش ما پیگیری برای تامین وسائل گرمایشی جایگزین برای مردم است و در این راستا چهار هزار بخاری گازی بین مردم در حال توزیع است.

وی گفت: هم اکنون در حال توزیع 110 هزار لیتر نفت بین مشترکینی هستیم که گاز ندارند و این روند با توزیع چند هزار بخاری نفتی و وسائل گرمایشی نفت سوز دیگر ادامه خواهد یافت.

فرماندار تربت جام شمار مشترکان گاز در این شهرستان را حدود 40 هزار مورد عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش داریم میزان نفت ذکر شده تا پایان امشب بین همه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ فرماندار تربت جام: گاز 25 هزار مشترک قطع است

خراسان رضوی/ فرماندار تربت جام: گاز 25 هزار مشترک قطع است