مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:002023-01-15فناوري

پایداری ارتباطات در خراسان شمالی/ بهره مندی «پاقلعه» و «بازخانه» از اینترنت همراه


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی با اشاره به افت قابل توجه دما و فراگیر شدن سرمای شدید در سطح استان از پایداری ارتباطات و آمادگی جهت حفاظت از زیرساخت های ارتباطی استان خبر داد.

- پایداری ارتباطات در خراسان شمالی/ بهره مندی پاقلعه و بازخانه از اینترنت همراه ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی با اشاره به افت قابل توجه دما و فراگیر شدن سرمای شدید در سطح استان از پایداری ارتباطات و آمادگی جهت حفاظت از زیرساخت های ارتباطی استان خبر داد.

سید علی مرتضوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افت قابل توجه دما و فراگیر شدن سرمای شدید در سطح استان گفت: شبکه ارتباطی این استان با کمترین مشکلی مشغول به ارائه خدمات است و با بررسی و پایش انجام شده وضعیت ارتباطات تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و اینترنت در سطح استان، پایدار است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قطعی و محافظت از تجهیزات شبکه های ارتباطی، اکیپ مدیریت بحران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تیم‎های پشتیبانی شرکت های ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورهای همراه در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی همچنین از اتصال 2 روستای پاقلعه و بازخانه شهرستان بجنورد به اینترنت تلفن همراه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری ارتباطات در خراسان شمالی/ بهره مندی «پاقلعه» و «بازخانه» از اینترنت همراه

پایداری ارتباطات در خراسان شمالی/ بهره مندی «پاقلعه» و «بازخانه» از اینترنت همراه