مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:352023-01-15سياسي

پرونده متهمان خانه اصفهان به دیوان عالی کشور ارسال نشده


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهمان پرونده خانه اصفهان 20 روز مهلت دارند به حکم صادره اعتراض کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روزهای گذشته و بعد از صدور احکام متهمان پرونده خانه اصفهان جوسازی ها و انتشار اخبار کذب از سوی رسانه های معاند در مورد متهمان این پرونده بیشتر شده است.

این رسانه ها مدعی شده اند مجید کاظمی یکی از متهمان پرونده که به اعدام محکوم شده است و برای اجرای حکم به انفرادی منتقل شده است.

حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در مورد جوسازی رسانه های معاند در مورد متهمان پرونده خانه اصفهان اظهار کرد: بعد از صدور حکم متهمان پرونده موسوم به خانه اصفهان در دادگاه بدوی، به متهمان در زندان اجازه داده شد با خانواده های خود تماس بگیرند اما متهمان پرونده در تماس با بیرون از زندان مطالب خلاف واقعی را مطرح کردند که کذب بودن این ادعاها براساس مستندات موجود در پرونده و اعترافات خود متهمان اثبات شده است.

وی بیان کرد: متهمان در مرحله تحقیقات، بازسازی صحنه و دادگاه به طور دقیق و لحظه به لحظه اتفاقات روز حادثه را تشریح کرده اند.

جعفری تصریح کرد: مجید کاظمی یکی از متهمان پرونده به دلیل اقداماتی که در زندان انجام داده به خارج از بند عمومی منتقل شده است که بند جدید سلول انفرادی نیست و حدود 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده متهمان خانه اصفهان به دیوان عالی کشور ارسال نشده

پرونده متهمان خانه اصفهان به دیوان عالی کشور ارسال نشده