مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:402023-01-15اقتصادي

تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی


بر اساس گزارش ها در راستای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در 9 ماهه امسال بیش از 5676 میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح اشتغال روستایی به دنبال مجوز مجلس در برداشت 1.

5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد طرح های اشتغال در مناطق روستایی و عشایری به اجرا درآمد و مقرر شد معادل ریالی آن از محل منابع داخلی بانک ها به حساب موسسات عامل واریز شود.

بر همین اساس به صندوق توسعه ملی اجازه داده شد با هدف ارتقای تولید و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، معادل ریالی یک میلیارد و 500 میلیون دلار از منابع صندوق را به صورت قرض الحسنه نزد بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در بخش کشاورزی سپرده گذاری کند تا این منابع برای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت با اولویت روستاها و شهرهای واقع در مناطق مرزی و مناطق عشایری هزینه شود.

تازه ترین گزارش از پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانکهای عامل در توزیع منابع، حاکی از آن است که تا پایان آذر ماه امسال مبلغ 5676 میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان نهادهای حمایتی پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

تازه ترین آمار پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی