مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:562023-01-15اقتصادي

قطع گاز 8 هزار ویلا در مازندران/ تا 30 درصد مصرف را می توان کاهش داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی پور  پیش از ظهر امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور اظهار کرد: تا کنون 44 جلسه ستاد مدیریت بحران با هدف مدیریت مصرف، صرفه جویی و تمهیدات لازم برای سوخت دوم در شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

وی با بیان این که برای پایداری جریان گاز، در تامین سوخت دوم دو نیروگاه بزرگ مازندران مشکلی نداشته ایم، گفت: همزمان با قطع گاز این دو نیروگاه برای نیروگاه شهید سلیمی نکا 320 میلیون لیتر ذخیره سوخت انجام شده است و برای نیروگاه کاسپین نیز تا 14 روز ذخیره سوخت تامین شد.

استاندار مازندران مصرف گاز روزانه تا 40 میلیون متر مکعب در مازندران را بالا دانست و اظهار داشت: دلیل آن وجود مسافران دائمی از چهارشنبه تا شنبه هر هفته است، طبق بررسی های انجام شده پایان هر هفته جمعیت یک و نیم تا 2 میلیون نفری به جمعیت استان اضافه می شود، از سوی دیگر به هر دلیل از جمله آلودگی هوا و یا تعطیلات وسط هفته، جمعیت مازندران از سمت همه نقاط کشور به خصوص تهران به استان سرازیر می شوند، مصداق این مقوله مشاهدات تردد خودروها در محورهای مواصلاتی است.

حسینی پور به اقدامات انجام شده برای مدیریت مصرف انرژی گاز در استان اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته بیش از 8 هزار ویلا که ساکن نبوده اند، ولی گازشان جریان داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز 8 هزار ویلا در مازندران/ تا 30 درصد مصرف را می توان کاهش داد

قطع گاز 8 هزار ویلا در مازندران/ تا 30 درصد مصرف را می توان کاهش داد