مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:252023-01-15سياسي

الگوی بصیرتی شهید سلیمانی انقلاب را صیانت می کند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: الگوی بصیرتی شهید سلیمانی امروز ملت ایران را از گذرگاه ها و هجمه های دشمن به سلامت عبور داده و زمینه عظمت کشور را فراهم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور نوری ظهر یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی شعر بصیرت سلیمانی در سالن بیضای اردبیل اظهار کرد: شهید سلیمانی با دوراندیشی و بصیرتی بی نظیر کشور را در سخت ترین شرایط از هجمه ها و دسیسه های دشمن در امان نگه داشت و اجازه نداد تا مرزهای ایران به مرزهای درگیری، نزاع و یا جنگ گروه های ضد انقلاب تبدیل شود.

وی تصریح کرد: مردم ما امروز چنین الگوهای شایسته ای را در پیش رو دارند تا از خطرات و آسیب ها در امان بوده و با پیمودن راه عزتمند شهدا در برابر فتنه ها و دسیسه های دشمن ایستادگی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل خدمت شایسته به ملت ایران را مرام و الگوی رفتاری مسئولان عنوان کرد و گفت: مردم ایران شایسته و لایق بهتر زیستن هستند و ما باید در این مسیر شبانه روزی تلاش کنیم تا بهترین و شایسته ترین زیست را برای ملت بصیر و آگاه ایران فراهم کنیم.

نوری حفظ دستاوردهای نظام اسلامی را بسیار ضروری عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی قرارگاه حسین ابن علی (ع) است و جمهوری اسلامی ایران حرمی است که اگر مورد بی حرمتی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی بصیرتی شهید سلیمانی انقلاب را صیانت می کند

الگوی بصیرتی شهید سلیمانی انقلاب را صیانت می کند