مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:202023-01-15بين الملل

افشای فروش جاسوس افزارهای شرکت اسراییلی به میانمار


خبرگزاری رویترز با استناد به مدارکی گزارش داد، یک شرکت نرم افزاری رژیم صهیونیستی در فاصله یک ماه قبل از اجرای کودتای نظامی فوریه 2021 در میانمار، - به یک شرکت مخابراتی دولتی این کشور جاسوس افزار فروخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت، این معامله در حالی طبق این اسناد اجرا شده که مقامات رژیم صهیونیستی طبق محتوای یک شکایت حقوقی که اخیرا نزد دادستانی کل این رژیم ثبت و روز یکشنبه فاش شد، ادعا کرده اند انتقال فن آوری های نظامی به میانمار را بعد از یک حکم سال 2017 دیوان عالی اسراییل متوقف کرده اند.

به نوشته رویترز، این حکم به درخواست دولت رژیم صهیونیستی مشمول یک ممنوعیت کم سابقه پوشش خبری واقع شد و رسانه ها نمی توانند به این حکم استناد کنند اما دولت تل آویو در چند موقعیت علنا ادعا کرده بود صادرات نظامی به میانمار ممنوع است.

این شکایت از سوی ایتای مک، یک وکیل حقوق بشری شناخته شده اسراییلی که رهبری کارزاری برای اخذ رای دیوان عالی اسراییل را بر عهده داشته، به پیش برده می شود.

در این شکایت انجام یک تحقیقات کیفری درباره این معامله درخواست شده است.

در این شکایت، شرکت نرم افزاری کوگنایت و مقاماتی از وزارت جنگ و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده به عنوان طرفهای ناظر بر چنین معاملاتی، به کمک و همدستی در جنایات عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای فروش جاسوس افزارهای شرکت اسراییلی به میانمار

افشای فروش جاسوس افزارهای شرکت اسراییلی به میانمار