مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:452023-01-15اجتماعي

برف آمد، شهردار ابهر، صایین قلعه و هیدج نیامد


بی شهردار ماندن سه شهر ابهر، هیدج و صایین قلعه کماکان ادامه دارد.

- بارش برف برای همه ما در روزهایی که کشورمان با مشکل کم آبی و خشکسالی دست و پنجه نرم می کند، یک نعمت الهی و لطف بیکران خالق بر مخلوق تلقی می شود.

لطفی که می تواند در صورت تداوم نسخه شفابخش و نجات دهنده بشریت از خشکسالی باشد اما همین برف در صورت مدیریت نشدن در شهرها و روستاها، می تواند به یک بحران تبدیل شود.

از آنجا که مدیریت خیابان ها و معابر به ویژه در مواقع بحرانی از جمله زمان بارش برف در شهرها از جمله وظایف شهرداری ها است، به همین دلیل آنها همه تلاش خود را به کار می گیرند تا با برنامه ریزی های قبلی و اجرای آن ها در هنگام وقوع بحران ها، بتوانند شرایط مناسبی برای ادامه کار و فعالیت ایجاد کرده و از توقف فعالیت های شهری تا حد مقدور جلوگیری کنند.

هر چند بارش برف و مسائل بعدی مربوط به آن در همه جای دنیا اتفاق می افتد ولی آن چیزی که مهم است غافل گیر نشدن و عملکرد و عکس العمل مناسب مسئولان و شهروندان است که تنها راه تحقق این موضوع نیز آموزش و همچنین استفاده از افراد توانمند در مدیریت شهری است تا جایی که اگر مسئولان مدیریت شهری افرادی متخصص باشند و برای حوزه مدیریتی خود برنامه ریزی داشته باشند و برای رویارویی با بحران ها از جمله بحران های ناشی از بارش برف آموزش دیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف آمد، شهردار ابهر، صایین قلعه و هیدج نیامد

برف آمد، شهردار ابهر، صایین قلعه و هیدج نیامد