مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:352023-01-15سياسي

رونمایی از سه محصول دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان


رییس پارک علم و فناوری خوزستان از رونمایی از سه محصول دانش بنیان بومی استان در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان از رونمایی از سه محصول دانش بنیان بومی استان در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان خبر داد.

دکتر محمد راضی جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان از 26 دی ماه، اظهار کرد: این نمایشگاه تا 28 دی ماه از 9 صبح تا 12 ظهر و از 16 بعد از ظهر تا ساعت 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز برگزار می ِشود.

وی افزود: بیش از 30 سازمان و دستگاه اجرایی و 35 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد و سه رونمایی از محصولات و تولیدات دانش بنیان بومی خواهیم داشت.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: قراردادها و تفاهم نامه هایی نیز با سازمان ها و دستگاه های مختلف در حاشیه برگزاری نمایشگاه منعقد خواهند شد.

راضی جلالی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه عنوان کرد: امیدواریم نمایشگاه امسال با توجه به رویکرد و برنامه ها و شعار سال، نسبت به سال های گذشته پر رنگ تر باشد البته تعداد شرکت کنندگان از نظر کمی افزایش یافته و کیفیت محصولاتی که ارائه می شود نیز نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سه محصول دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان

رونمایی از سه محصول دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان