مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:052023-01-15اجتماعي

91 محور روستایی مسدود کرمانشاه در حال بازگشایی است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 91 محور روستایی مسدود کرمانشاه در حال بازگشایی است.

- علی سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بارش برف سنگین شب گذشته تاکنون باعث مسدود شدن تعدادی از محورهای روستایی استان شده، افزود: از بامداد تا ساعت شش صبح امروز (25 دی) 53 محور روستایی را بازگشایی کردیم.

وی تعداد محورهایی که هم اکنون مسدود بوده و عملیات بازگشایی آنها در حال انجام است را 91 محور اعلام کرد که راه بیش از 800 روستا را شامل می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طی ساعات اخیر بازگشایی تعدادی از این محورها انجام شده، عنوان کرد: تا ساعت 14 امروز تمامی این محورها باز می شود.

سلیمی یادآور شد: بیشترین محورهای مسدود مربوط به شهرستان های پاوه با 30 محور، کنگاور با 20 محور و سنقر با 13 محور است و در کرمانشاه نیز شش محور مسدود داریم.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه هم با بیان اینکه در حوزه برق مشکل چندانی نداریم، گفت: تنها تعدادی از روستاهای میانراهان دچار مشکل هستند که نیروهای شرکت برق در حال رفع مشکل می باشند.

وی به افزایش مصرف گاز به 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 محور روستایی مسدود کرمانشاه در حال بازگشایی است

91 محور روستایی مسدود کرمانشاه در حال بازگشایی است