مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:402023-01-15اقتصادي

اتحادیه لوازم خانگی مشهد: بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد


قیمت بخاری برقی افزایشی نداشته و بر اساس کیفیت کالا و امکانات آن بین 300 هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

- قیمت بخاری برقی افزایشی نداشته و بر اساس کیفیت کالا و امکانات آن بین 300 هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: قیمت بخاری برقی مشخص بوده و افزایشی نداشته است؛ قیمت این کالا بر اساس کیفیت و امکانات آن بین 300 هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان است، بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد.

  رسول ابن الرضا در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فروش بخاری برقی و استقبال از خرید آن با کاهش دمای هوا اظهار کرد: در چند روز اخیر خرید بخاری برقی افزایش پیدا کرده اما مربوط به استقبال مردم مشهد نبوده بلکه سفارش از سمت همکاران ما نسبت به قبل افزایش پیدا کرده که برای شهرستان ها خریداری شده است.

  وی افزود: بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد، کمبود نداریم و مردم نیز می توانند این کالا را به راحتی تهیه کنند.

دما هم رو به افزایش است و احتمالا نیاز چندانی به بخاری برقی نخواهد بود.

  ابن الرضا با بیان اینکه قیمت بخاری برقی مشخص بوده و براساس این قیمت فروخته می شود، عنوان کرد: قیمت بخاری برقی افزایشی نداشته و بر اساس کیفیت کالا و امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه لوازم خانگی مشهد: بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد

اتحادیه لوازم خانگی مشهد: بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد