مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:252023-01-15اقتصادي

برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر درون و برون شهری همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

- محمود محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها، برای حفظ پایداری در شبکه برق روشنایی معابر در سراسر کشور مانور  تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر انجام می شود وتعمیرات اساسی به منظور افزایش پایداری شبکه و تعدیل روشنایی معابر بلواری، پارک ها و میادین از محورهای اجرای این مانور است.

وی تصریح کرد: 33 نفر در قالب 11 اکیپ با به بکارگیری 11 خوردو سنگین و سبک در این اقدام فراگیر حضور دارند که نسبت به تعدیل روشنایی معابر، افزایش ایمنی و رفع کانون های خطر تاسیسات شبکه توزیع اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی کاهش خاموشی های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین و مدیریت مصرف بار زمستانه را نیز از اهداف مهم برگزاری این مانور برشمرد.

محمودی گفت: 7400 دستگاه  چراغ از ابتدای آذر تاکنون تعدیل شده ودر این مانور، تعدیل روشنایی 1400 دستگاه چراغ معابر با میانگین 250 وات در نظر گرفته شده است که در کل منجر به کاهش 2 مگاوات مصرف انرژِی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر در استان مرکزی

برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر در استان مرکزی