مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:212023-01-15حوادث

آزادی 180 زندانی غیرعمد در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علیرضا یزدانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزادی زندانیان به ویژه زندانیان غیرعمد یکی از اهداف ستاد دیه در استان گیلان است، اظهار کرد: ستاد دیه با کمک خیرین و مردم نقش مهمی در آزادی زندانیان در کشور و به ویژه استان گیلان دارد.

وی از آزادی 180 زندانی از زندان های استان گیلان خبر داد و گفت: بر اساس آمار از 180 زندانی، 170 زندانی مرد و 10 زندانی زن بودند که به دلایلی از جمله محکومیت های ناشی از جرایم غیرعمد در زندان محبوس بوده و با کمک خیرین آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان با اشاره به بدهی 148 میلیارد تومانی زندانیان آزاد شده از زندان های گیلان بیان کرد: شاکیان و طلبکاران با چشم پوشی از 35 درصد از بدهی خود، نقش پررنگی را در آزادی این زندانیان داشتند.

یزدانی با تأکید بر همکاری قضات محاکم گیلان مبنی بر پذیرش اعسار مددجویان جرایم غیرعمد بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته 77 میلیارد تومان از محل پذیرش اعسار در مراجع قضایی موافقت شده است که نقش مهمی در آزادی زندانیان غیر عمد داشته است.

وی با بیان اینکه خیرین گیلانی برای آزادی زندانیان غیر عمد بیش از هشت میلیارد تومان کمک کرده اند، افزود: از 500 زندانی غیر عمد در استان گیلان 115 زندانی در حال حاضر مشمول کمک ستاد دیه استان هستند که باید به آن توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 180 زندانی غیرعمد در گیلان

آزادی 180 زندانی غیرعمد در گیلان