مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:552023-01-15بين الملل

عربستان یک شرط به حج اضافه کرد


عربستان درحالی محدودیت های کرونا را برای سفر حج تمتع لغو کرده بود که اینک، وزارت حج این کشور، از الزام تزریق سه نوع واکسن برای حضور در مناسک حج خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه چاپ عربستان سعودی گازت به نقل از وزارت حج و عمره عربستان نوشته است واکسیناسیون کووید 19، همچنان شرط انجام حج است.

وزارت حج و عمره عربستان تایید کرد: زائرانی که مایل به ادای حج امسال (1444 هجری قمری/ 1402 خورشیدی) هستند موظفند تمام دُزهای واکسیناسیون کووید-19 را تکمیل کنند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: زائران حج امسال (1444 هجری قمری) نیز باید واکسن مننژیت و واکسن آنفلوآنزای فصلی را دریافت کنند.

بنابر اظهارات مقامات وزارت حج و عمره عربستان، الزامات بهداشتی برای انجام مناسک حج شامل مبتلا نبودن زائر به بیماری های مزمن و حاد یا بیماری های عفونی است.

توفیق الربیعه، وزیر حج و عمره عربستان در عین حال یادآور شد که این کشور پس از سه سال محدودیت برای جلوگیری از شیوع احتمالی کووید-19، تمام شرایط سنی را برای زائران لغو کرده است.

عربستان که به مدت سه سال از زمان همه گیری کرونا، حج را محدود و با جمعیت غالب ساکنان در این کشور برگزار کرد، به تازگی از لغو آن محدودیت ها و همچنین قید و شرط های سنی برای حج 1444 قمری (1402 خورشیدی) خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان یک شرط به حج اضافه کرد

عربستان یک شرط به حج اضافه کرد