مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:552023-01-15سياسي

امیرعبداللهیان: فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است


آمریکا و متحدانش سالیان متمادی از طرح های مختلفی یکی پس از دیگری مثل اسلو، خاورمیانه جدید، خاورمیانه بزرگ، معامله قرن و پیمان ابراهیم رونمایی کردند، - آمریکا و متحدانش سالیان متمادی از طرح های مختلفی یکی پس از دیگری مثل اسلو، خاورمیانه جدید، خاورمیانه بزرگ، معامله قرن و پیمان ابراهیم رونمایی کردند، اما ملت و مقاومت فلسطین با اتحاد و انسجام و پایداری مثال زدنی خود، تمامی آن طرح ها را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است و تا زمانیکه دولت فلسطین در سراسر خاک و سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی قدس شریف شکل نگیرد، فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، حسین امیر عبداللهیان در ادامه سفر به سوریه، شنبه شب در نشستی  با تعدادی از مسؤلان و اعضای برجسته گروههای مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و رایزنی  کرد.

   در ابتدای این نشست، مهدی سبحانی سفیر  ایران در سوریه، طی سخنانی ضمن خیرمقدم به وزیر امور خارجه و هیئت همراه و نیز مهمانان فلسطینی حاضر در نشست، بر اهمیت و محوریت مسئله فلسطین در جهان اسلام تاکید کرد و نسبت به وجود ارتباط و مشورت های مستمر سفارت کشورمان و مسؤلان گروه های فلسطینی مقیم دمشق اظهار خرسندی کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است

امیرعبداللهیان: فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است