مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:452023-01-15اقتصادي

شبستان های جمکران برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل شدند


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای کاهش مصرف گاز در این مکان مقدس گفت: مسجد امام علی(ع) و شبستان امام حسن عسکری(ع) به صورت موقت بسته شدند و تجمع زائران و نمازگزاران این مکان مقدس در دو مسجد مقام و مرمر برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/قم معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای کاهش مصرف گاز در این مکان مقدس گفت: مسجد امام علی(ع) و شبستان امام حسن عسکری(ع) به صورت موقت بسته شدند و تجمع زائران و نمازگزاران این مکان مقدس در دو مسجد مقام و مرمر برنامه ریزی شده است.

ابراهیم صدوقی امروز 25 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بحران کاهش فشار گاز و احتمال قطعی گاز در استان های شمالی کشور و همچنین برودت هوا، اظهار کرد: این شرایط قطعا با همدلی و همراهی مردم قابل کنترل است و مسجد مقدس جمکران نیز در این زمینه نقش خود را چه در مصرف بهینه گاز و برق و چه در فرهنگ سازی و توصیه با زائران این مکان مقدس انجام می دهد.

وی ادامه داد: در بخش های مختلف مسجد مقدس جمکران الزام رعایت دمای 18 درجه را ابلاغ کردیم و همچنین تمام دستگاه های گرمایشی پس از پایان ساعت اداری خاموش می شوند که همکاران مدیریت حراست و بازرسی بر این روند نظارت کامل دارند و در صورت مشاهده تخلف از ابلاغیه، تذکرات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبستان های جمکران برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل شدند

شبستان های جمکران برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل شدند