مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:052023-01-15اجتماعي

رقابت 56 هزار اصفهانی در کنکور سراسری امسال


در آزمون سراسری نوبت اول در استان اصفهان، حدود 15 هزار نفر از گروه علوم انسانی، 25 هزار نفر از گروه علوم تجربی، - ایسنا/اصفهان دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: در آزمون سراسری نوبت اول در استان اصفهان، حدود 15 هزار نفر از گروه علوم انسانی، 25 هزار نفر از گروه علوم تجربی، 9 هزار نفر از گروه علوم ریاضی، 4 هزار نفر از گروه زبان و 3 هزار نفر از گروه هنر به رقابت می پردازند.

رضاعلی نوروزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل سرما و برودت آب و هوای امسال، ما تمام حوزه های امتحانی را برای برگزاری کنکور سراسری در استان اصفهان بررسی و نیز تمام ساز و کارهای حمایتی ممکن را اعمال کرده ایم تا کنکور سراسری به خوبی در استان اصفهان برگزار شود.

وی با اشاره بر پیشگیری از ارتکاب تقلب در آزمون سراسری در روزهای 29 و 30 دی ماه، خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از ارتکاب تقلب انجام شده است و به تمام شرکت کنندگان در حوزه های استان اصفهان این اطمینان را می دهیم که ان شاءالله آزمونی سالم، ایمن و با آرامش برگزار شود.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در رابطه با تعداد داوطلبان کنکور سراسری در استان اصفهان، اظهار کرد: تعداد داوطلبان استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری 55 هزار و 948 نفر است که به نسبت به تعداد شرکت کنندگان سال گذشته که 40 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 56 هزار اصفهانی در کنکور سراسری امسال

رقابت 56 هزار اصفهانی در کنکور سراسری امسال