مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:052023-01-15اقتصادي

مصرف گاز در استان زنجان از مرز 12 میلیون مترمکعب گذشت


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا طی روز گذشته مصرف گاز در استان افزایش یافته و طی 24 ساعت گذشته از مرز 12 میلیون مترمکعب گذشت.

- رحیم سلیمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت: نیروگاه های استان از مدار مصرف گاز خارج شده و عمده مصرف در استان مربوط به بخش خانگی است.

وی بیان داشت: با رعایت قواعد در ساخت وسازها و توجه مردم در کاهش مصرف می توان مانع قطعی گاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته مصرف گاز استان زنجان از مرز 12 میلیون مترمکعب گذشت و با توجه به برودت هوا طی روز گذشته مصرف گاز در استان زنجان بیش از 950 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

سلیمانی نژاد تاکید کرد: در همین راستا به همه ارگان ها و صاحبان واحدهای تجاری اعلام شده است که باید دمای 18 درجه را در محل کار رعایت کنند که در همین راستا نظارت های مستمر انجام می شود.

وی افزود: دیروز به علت افت شدید دما در استان زنجان مصرف گاز در بخش خانگی بسیار افزایش یافت و به علت افت دما امروز اعمال محدودیت برای 80 درصد واحدهای صنعتی استان صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: توصیه می شود مشترکان دمای منازل خود را بین 18 تا 21 درجه تنظیم کنند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در استان زنجان از مرز 12 میلیون مترمکعب گذشت

مصرف گاز در استان زنجان از مرز 12 میلیون مترمکعب گذشت