مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:352023-01-15اقتصادي

دیوان محاسبات به افزایش مبلغ آورده مسکن مهر پردیس رسیدگی می کند


هزینه های آورده مسکن مهر به مبلغ 50 تا 60 میلیون تومان افزایش یافته که علت این افزایش توسط دیوان محاسبات در حال رسیدگی بوده و منتظر دریافت مستندات این اقدام از شرکت عمران است.

- ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص دریافت مبالغی تحت عنوان هزینه های نقل و انتقال یا هزینه آورده تکمیلی توسط شرکت عمران، اظهار کرد: این مبلغ در ابتدا حدود یک میلیون تومان بوده که طی ماه های اخیر به 50 تا 60 میلیون افزایش داشته است.

  وی گفت: این موضوع در شورای مسکن استان تهران مطرح و دیوان محاسبات نامه ای به شرکت عمران پردیس برای ارائه مبنای قانونی دریافت این مبالغ ارسال کرده و به دنبال مستندات این شرکت هستند.

پورابراهیم افزود: هم اکنون دیوان محاسبات منتظر دریافت مستندات این اقدام شرکت عمران است و این موضوع که آورده تکمیلی متقاضیان نامگذاری شده را در شهرستان پردیس پیگیری کرده ایم و به دنبال مبنای قانونی دریافت این مبالغ هستیم.

فرماندار پردیس ادامه داد: آورده تکمیلی در گذشته برای فاز 11 مبلغ 32 میلیون تومان بوده و امروز این مبلغ به 48 میلیون تومان افزایش داشته که برای برخورد با این افزایش قیمت، به اراده قانونگذار و یا مبنای قانونی نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات به افزایش مبلغ آورده مسکن مهر پردیس رسیدگی می کند

دیوان محاسبات به افزایش مبلغ آورده مسکن مهر پردیس رسیدگی می کند