مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 01:002023-01-14سياسي

فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است و تا زمانیکه دولت فلسطین در سراسر خاک و سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی قدس شریف شکل نگیرد، - فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در ادامه سفر به سوریه، شنبه شب در نشستی با تعدادی از مسؤلان و اعضای برجسته گروههای مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و رایزنی کرد.

در ابتدای این نشست، مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه، طی سخنانی ضمن خیرمقدم به وزیر امور خارجه و هیئت همراه و نیز مهمانان فلسطینی حاضر در نشست، بر اهمیت و محوریت مسئله فلسطین در جهان اسلام تاکید کرد و نسبت به وجود ارتباط و مشورت های مستمر سفارت کشورمان و مسؤلان گروه های فلسطینی مقیم دمشق اظهار خرسندی کرد .

وی همچنین یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را که نقشی بی بدیل در حمایت از مقاومت در فلسطین و محور مقاومت ایفا کرد، گرامی داشت.

در این نشست همچنین ، تعدادی از مسولان گروه های فلسطینی به نمایندگی از جمع، طی اظهاراتی، ضمن تبیین اجمالی آخرین وضعیت فلسطین و سرزمین های اشغالی، از حمایت های دائمی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و ملت و مقاومت آن تشکر و قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است

فلسطین و قدس شریف همچنان موضوع اول جهان اسلام است