مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 23:052023-01-14حوادث

امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر


به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده ها در محور مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی آستارا، کارکنان هنگ مرزی آستارا امدادرسانی به رانندگان، - امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر ایسنا/گیلان به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده ها در محور مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی آستارا، کارکنان هنگ مرزی آستارا امدادرسانی به رانندگان، مسافرین و خانواده های مانده در برف و کولاک را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ هادی قاسمی، فرمانده هنگ مرزی آستارا در همین رابطه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت هوا و ریزش برف در چند روز اخیر و مسدود شدن حرکت خودروها در محورهای مواصلاتی غرب استان گیلان و به ویژه در منطقه مرزی و پرتردد گردنه کوهستانی حیران، مرزبانان هنگ مرزی آستارا به کمک هموطنان خود شتافتند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان به صورت داوطلبانه و خودجوش طی 48 ساعت گذشته به شکل متناوب ضمن بازگشایی محورهای مواصلاتی اقدام به رهاسازی بیش از 20 دستگاه خودرو که در برف محاصره شده بودند کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا حضور مرزبانان با غیرت، شجاع و آماده را مایه دلگرمی همه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ما باید قدردان صلابت در مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر

امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر