مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 22:202023-01-14دانش

امتحانات اغلب دانشگاه ها فردا برگزار می شود/تعویق امتحانات 2 دانشگاه در تهران


با اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران مبنی بر «تعطیلی» دانشگاه ها در روز یکشنبه و اینکه تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه ها خواهد بود، - با اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها در روز یکشنبه و اینکه تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه ها خواهد بود، برخی دانشگاه های استان تهران وضعیت برگزاری امتحانات خود را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بر این اساس، اغلب مراکز آموزش عالی اعلام کرده اند که درنظر دارند که امتحانات پایان ترم خود در روز یکشنبه 25 دی ماه را بدون تعویق، مطابق تقویم آموزشی برگزار کنند.

دانشگاه تهران بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، امتحانات پایان ترم نیم سال اول تحصیلی مطابق تقویم آموزشی برگزار می شود و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی موظف هستند به صورت حضوری در امتحانات شرکت کنند.

آموزشی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که امتحانات روز یکشنبه 25 دی ماه 1401 دانشجویان دانشگاه تهران طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات اغلب دانشگاه ها فردا برگزار می شود/تعویق امتحانات 2 دانشگاه در تهران

امتحانات اغلب دانشگاه ها فردا برگزار می شود/تعویق امتحانات 2 دانشگاه در تهران