مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:052023-01-14سياسي

برگزاری نخستین رویداد بداهه نویسی «مشق مادر» در خراسان شمالی


رویداد ملی بداهه نویسی «مشق مادر» همزمان با سایر استان ها به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) در خراسان شمالی برگزار شد.

- برگزاری نخستین رویداد بداهه نویسی مشق مادر در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی رویداد ملی بداهه نویسی مشق مادر همزمان با سایر استان ها به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکرم صدیقی رییس حوزه هنری خراسان شمالی در این رویداد با اشاره به اینکه بداهه نویسی مشق مادر برای اولین بار در استان برگزار شده است، اظهار کرد: این رویداد ویژه بانوان خوش نویس برگزار شده که بانوان خوش نویس از شهرستان های مانه و سملقان، شیروان، اسفراین و راز در این رویداد شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: آثار تولیدی پس از جمع آوری توسط حوزه هنری، مهر و موم شده و بلافاصله برای داوری به دبیرخانه جشنواره که حوزه هنری استان قزوین است، ارسال می شود.

صدیقی یادآور شد: در مراسم اختتامیه مشق مادر، 15 هنرمند برتر از جوایز 50 میلیون ریالی و 100 هنرمند منتخب نیز از جوایز نقدی 5 میلیون ریالی برخوردار می شوند و هیچگونه محدودیت سنی نیز برای شرکت کنندگان در این رویداد ملی وجود نداشته است.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی با تأکید براینکه خوش نویسانی که در این رویداد شرکت کردند دارای سطح ممتاز هستند، اضافه کرد: از 30 بانوی خوش نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد بداهه نویسی «مشق مادر» در خراسان شمالی

برگزاری نخستین رویداد بداهه نویسی «مشق مادر» در خراسان شمالی