مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:052023-01-14اقتصادي

تعطیلی فعالیت اصناف غیر ضرور در خراسان شمالی


براساس مصوبات ششمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور استاندار خراسان شمالی، اصناف غیرضرور در خراسان شمالی تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس مصوبات این جلسه، تمام اصناف غیر ضرور طی امروز و فردا به صورت کامل تعطیل شدند و اصناف ضروری که مایحتاج مردم را تامین می کنند نیز صرفا تا ساعت 21 مجاز به فعالیت هستند و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرای این مصوبه نظارت می کند.

این تصمیم در راستای کاهش مصرف گاز اتخاذ شده تا شبکه گاز خانگی در استان پایدار بماند.

طاهر رستمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی در این خصوص گفته بود که 40 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد و تعطیلی آن ها تاثیر بسزایی در کاهش مصرف گاز دارد.

فعالیت مشروط اصناف بجنورد رییس اتاق اصناف بجنورد نیز در این خصوص اظهار کرد: اصناف بجنورد به شرط خاموش بودن وسیله گرمایشی می توانند در محل کسب خود حاضر شوند.

مهدی امیدوار گفت: با توجه به افت شدید دما و کاهش ذخیره گاز، به اصناف غیر ضرور مرکز استان اعلام شده تا در صورت خاموش بودن وسیله گرمایشی می توانند در محل کسب خود حضور یابند.

وی تاکید کرد: بازرسان و رؤسای اتحادیه ها با حضور در بازار، بر نحوه مصرف سوخت اصناف نظارت می کنند و اصنافی که خلاف این شرایط عمل کنند، اعمال قانون خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی فعالیت اصناف غیر ضرور در خراسان شمالی

تعطیلی فعالیت اصناف غیر ضرور در خراسان شمالی