مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:302023-01-14اقتصادي

لزوم ارائه راهکارهای هوشمندانه برای توسعه روستاهای گیلان


استاندار گیلان بر لزوم ارائه راهکارهای هوشمندانه برای توسعه روستایی استان تاکید کرد و گفت: برند سازی و برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی موجب توسعه کسب و کار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به نقش و جایگاه روش شناسی و برنامه جامع در جهت تحقق پایدار، اظهار کرد: بر اساس سند آمایش سرزمینی و اسناد بالا دستی توسعه، آبادی روستاها امری مهم و ضروری است.

وی بر لزوم ارائه راهکارهای هوشمندانه، جامع و آینده نگر برای توسعه روستاهای گیلان تاکید کرد و افزود: راهکارها باید به گونه ای باشد که ضمن توانمندسازی جامعه روستایی، منجر به افزایش امکانات موجود در روستا و در دسترس نمودن خدمات مورد نیاز برای روستاییان شود.

استاندار گیلان استفاده از ظرفیت های بالقوه روستاها و دانش بنیان کردن فعالیت های مورد نظر اشاره کرد و ادامه داد: با دانش بنیان کردن فعالیت ها اقتصاد روستایی را متحول می کند.

عباسی برند سازی و برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی را موجب توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغالزایی در روستاها عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ریزی در جهت پویا سازی و استفاده بهینه از ظرفیت های یاد شده از سوی مدیران دستگاه های اجرایی متولی باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه راهکارهای هوشمندانه برای توسعه روستاهای گیلان

لزوم ارائه راهکارهای هوشمندانه برای توسعه روستاهای گیلان