مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:052023-01-14اقتصادي

صدای پای کرونا در کرمان بلندتر شده است/ بستری 56 بیمار کرونایی در استان


در حالی کرونا تاکنون جان شیرین 5 هزار و 851 نفر از عزیزان مان در استان کرمان را گرفته است که در روزهای اخیر باز هم شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و فوتی ها هستیم.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: در حالی کرونا تاکنون جان شیرین 5 هزار و 851 نفر از عزیزان مان در استان کرمان را گرفته است که در روزهای اخیر باز هم شاهد افزایش مبتلایان به کرونا و فوتی ها هستیم و شمار شهرهای نارنجی نیز بیشتر شده است.

نیمه های آذرماه سال جاری بود که رنگ آبی بر نقشه کرونایی استان کرمان غالب شد و هرچند سیرجان و فهرج هنوز زردرنگ بودند، اما رنگ نارنجی از این نقشه پاک شد.

آخرین نقشه کرونایی استان کرمان نشان می دهد رنگ نارنجی به شهرستان های سیرجان و کوهبنان دوباره بازگشته است و شهرستان های رابر و قلعه گنج هم زردرنگ هستند.

فعال کردن تیم واکنش سریع در شهرستان های نارنجی در همین حال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: 7 میلیون و 562 هزار و 446 نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و 144 هزار و 723 نفر جان خود را از دست دادند.

رحمان جلالی ابراز کرد: بر اساس آخرین آمار همچنین در سطح کشور 7 شهرستان قرمز، 101 شهرستان نارنجی و 340 شهر هم آبی هستند و در استان کرمان نیز شهرستان های سیرجان و کوهبنان نارنجی رنگ و رابر و قلعه گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای پای کرونا در کرمان بلندتر شده است/ بستری 56 بیمار کرونایی در استان

صدای پای کرونا در کرمان بلندتر شده است/ بستری 56 بیمار کرونایی در استان