مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:352023-01-14بين الملل

اصلاحات دولتی عربستان روند عادی سازی با اسراییل را تقویت می کند


برخی فعالان عربستانی درباره خطرات اصلاحات دولتی که به تازگی اعلام شدند، هشدار داده و اعلام کردند که این اصلاحات می توانند موجب تقویت روند عادی سازی با اسراییل شوند.

- برخی فعالان عربستانی درباره خطرات اصلاحات دولتی که به تازگی اعلام شدند، هشدار داده و اعلام کردند که این اصلاحات می توانند موجب تقویت روند عادی سازی با اسراییل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سعودی لیکس، روزنامه ام القری چاپ عربستان قوانین جدید فعالیت بازارهای آزاد در عربستان را منتشر کرد و نوشت، تلاش هایی برای تصویب آنها در سکوت و به دور از جنجال های رسانه ای انجام شد.

قوانین جدید شامل اجازه وارد کردن تمامی کالاهای خارجی از هر نوعی و از هر مبدایی به بازارهای آزاد و انتقال آنها به خارج از عربستان و یا به بازارهای آزاد دیگر بدون پرداخت عوارض گمرکی هستند.

برخی فعالان اعلام کردند، مقررات جدید به معنای اجازه وارد کردن کالاهای اسراییلی به عربستان و اجازه وارد کردن مشروبات الکلی است.

در مقررات جدید به هیچ استثنایی در مورد وارد کردن مشروبات الکلی یا کالاهای اسراییلی اشاره نشده و تمامی کالاها بدون هیچ محدودیتی اجازه انتقال دارند.

اما برخی فعالان بر اساس اطلاعیه چند روز قبل سازمان مالیات گمرکی مبنی براینکه الکل از جمله کالاهایی است که طبق اصول و شروط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات دولتی عربستان روند عادی سازی با اسراییل را تقویت می کند

اصلاحات دولتی عربستان روند عادی سازی با اسراییل را تقویت می کند