مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:452023-01-14سياسي

آمادگی سازمان امامیه پاکستان در برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی


«سازمان امامیه» سازمان وابسته به شیعیان پاکستان هر ساله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیرد و در سال جاری تصمیم بر برگزاری مشترک مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.

- سازمان امامیه سازمان وابسته به شیعیان پاکستان هر ساله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیرد و در سال جاری تصمیم بر برگزاری مشترک مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئولین سازمان امامیه پاکستان در ملاقات با وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کردند.

سازمان امامیه پاکستان سازمان وابسته به شیعیان پاکستان هر ساله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیرد و در سال جاری تصمیم بر برگزاری مشترک مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری خانه فرهنگ ایران در لاهور را دارد.

جعفر روناس؛ وابسته فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور برای همکاری با سازمان امامیه در برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: سازمان امامیه با وجود مشکلات گوناگون، گرفتار یأس و ناامیدی نشد و پرچم حمایت از مظلومان را برافراشته و چراغ امید را روشن نگاه داشته است و در این زمان پرآشوب حامی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان امامیه پاکستان در برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی

آمادگی سازمان امامیه پاکستان در برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی