مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:252023-01-14اقتصادي

تکمیل و توسعه زیر ساخت های پایانه مرزی سرو در اولویت است


همزمان با بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی سرو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از دستور کار قرار گرفتن تکمیل و توسعه این پایانه مرزی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی همزمان با بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی سرو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از دستور کار قرار گرفتن تکمیل و توسعه این پایانه مرزی خبر داد.

پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی 24 دیماه در حاشیه جلسه بررسی توسعه زیرساخت های پایانه مرزی سرو با حضور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و سایر مسئولین ذیربط در محل سالن جلسات این پایانه مرزی برگزار شد، گفت: افزایش محدوده پایانه مرزی سرو و دیوار کشی در آن جزو موارد بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد جلسه و تصمیم گیری نهایی با حضور مقامات استانی و سازمانی به زودی برگزار شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین بر لزوم توجه به جذب سرمایه گذار برای ساخت تیرپارک و احداث مجتمع خدماتی و رفاهی با توجه به تردد کامیونها و مسافرین از مسیر توسعه یافته ارومیه - سرو تاکید و مقرر شد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کریدور مسافری پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و توسعه زیر ساخت های پایانه مرزی سرو در اولویت است

تکمیل و توسعه زیر ساخت های پایانه مرزی سرو در اولویت است