مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:152023-01-14سياسي

نخستین رویداد ملی «مشق مادری» در قزوین برگزار شد


هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) نخستین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس کشور تحت عنوان یک رویداد ملی در رشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق شامل تحریر اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین آیات و اشعار مرتبط با موضوع زن و مادر روز جمعه .

- ایسنا/قزوین هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) نخستین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس کشور تحت عنوان یک رویداد ملی در رشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق شامل تحریر اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین آیات و اشعار مرتبط با موضوع زن و مادر روز جمعه 23 دی ماه در حسینیه امینی های قزوین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، نخستین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس کشور، تحت عنوان یک رویداد ملی در 2 رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق به همت حوزه هنری کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین صداوسیمای ملی برگزار شد.

در این مراسم بانوان خوشنویس تمام استان ها در محل حوزه هنری هر استان حضور داشتند و به صورت سراسری از ساعت 15 الی 19 به رقابت با یک دیگر پرداختند.

آثار تولیدی پس از جمع آوری توسط حوزه هنری هر استان، مهروموم شده و بلافاصله برای داوری به حوزه هنری استان قزوین به عنوان دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی «مشق مادری» در قزوین برگزار شد

نخستین رویداد ملی «مشق مادری» در قزوین برگزار شد