مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:052023-01-14سياسي

مرکز ثابت خونگیری در بابلسر به بهره برداری رسید


به مناسبت ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) با اهدای زمین توسط خیران، مرکز ثابت خونگیری در شهرستان بابلسر به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مازندران به مناسبت ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) با اهدای زمین توسط خیران، مرکز ثابت خونگیری در شهرستان بابلسر به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل انتقال خون مازندران، شاه احمد قاسمی مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز در آیین افتتاحیه مرکز خونگیری شهرستان بابلسر ضمن تبریک ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر، گفت: تلاش های 10 ماهه مدیرکل انتقال خون مازندران به ثمر نشست و به کمک خیران مرکز ثابت خونگیری افتتاح شد.

وی گفت: هریک واحد خونی که از اهداکننده دریافت می شود پس از تبدیل آن به فرآورده های مختلف مانند گلبول قرمز متراکم، پلاکت، پلاسما و کرایو می تواند جان چند بیمار را نجات دهد و به آنها زندگی ببخشد.

قاسمی از همدلی و همراهی اهداکنندگان خون تشکرد و گفت: زمان کرونا تمام افراد کم و بیش می توانستند دورکاری بروند اما پرسنل خدوم انتقال خون در خط مقدم قرارگرفتند و کمک کردند.

مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در ادامه از همت خیرین در کمک به انتقال خون قدردانی کرد و با توجه به هزینه بر بودن پایگاه های انتقال خون به لحاظ ساختمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ثابت خونگیری در بابلسر به بهره برداری رسید

مرکز ثابت خونگیری در بابلسر به بهره برداری رسید