مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:452023-01-14سياسي

کلاس مداحی قانونمند شد/ باباخانی: صدور مجوز آموزش مداحی با کانون مداحان است


رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی گفت: کانون مداحان وظیفه نظارت بر محتوا و آموزش و ارتقای سطح مداحان را برعهده دارد که براساس قانون هرکس بنا دارد در حوزه آموزش مداحی گام بردارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین نشست روسای کانون مداحان اهل بیت (ع) کشور بعد از دیدار سالانه مداحان با مقام معظم رهبری به مدت 2 روز در تهران برگزار شد.

در روز نخست این دیدار که عصر پنجشنبه 22 دی ماه برگزار شد، روسای کانون مداحان در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافته و با یکدیگر با موضوع بیانات امسال رهبر انقلاب و همچنین مسائل و موضوعات کانون های مداحان در استان ها بحث و تبادل نظر کردند.

دومین روز این نشست جمعه 23 دی ماه در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی، احمد واعظی رییس کانون مداحان و جواد حیدری دبیر کانون مداحان برگزار شد.

موزه آیین های مذهبی کشور راه اندازی شود احمد واعظی، رییس کانون مداحان در ابتدای این دیدار با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی کانون مداحان در استان های مختلف و گسترش بیش از پیش مداحان تحت پوشش آنان اظهارداشت: یکی از ثمرات این اقدامات، وسیع تر و گسترده تر شدن دایره مداحانی است که توفیق دارند در محضر رهبر انقلاب مداحی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس مداحی قانونمند شد/ باباخانی: صدور مجوز آموزش مداحی با کانون مداحان است

کلاس مداحی قانونمند شد/ باباخانی: صدور مجوز آموزش مداحی با کانون مداحان است