مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:302023-01-14اقتصادي

برخی جاده های استان مرکزی برفی است/زنجیر چرخ فراموش نشود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در پی بارش برف صورت گرفته، برخی جاده های استان برفی است، لذا رانندگان برای تردد در جاده های استان، - ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در پی بارش برف صورت گرفته، برخی جاده های استان برفی است، لذا رانندگان برای تردد در جاده های استان، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه داشته باشند.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در جاده های شهرستان های اراک و شازند از جمله شازند-ازنا، اراک-خمین، اراک-سلفچکان، توره- بروجرد محدوده گردنه زالیان، اراک - فرمهین و اراک - توره در محدوده روستای مهدی آباد ادامه دارد که البته بیبشترین میزان آن در گردنه زالیان است.

وی ضمن تاکید بر اینکه رانندگان با احتیاط رانندگی کرده و برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی فاصله طولی و عرضی را رعایت کنند، افزود: نیاز است رانندگان برای تردد در جاده های استان، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: مرکز مدیریت راه های این اداره کل همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جاده های استان مرکزی برفی است/زنجیر چرخ فراموش نشود

برخی جاده های استان مرکزی برفی است/زنجیر چرخ فراموش نشود