مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:252023-01-14اقتصادي

راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال


دبیر شبکه فن بازار ملی ایران از راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران امروز در نشست مشترک مدیران و کارگزاران فن بازارهای کشور که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزار شد، عنوان کرد: فن بازار ملی ایران از سال 81 شروع به کار کرده و تاکنون توانسته در همه استان های کشور یک فن بازار را راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه بعد از شروع فعالیت های فن بازارها نقشه جامع علمی کشور به موضوع توسعه و ساماندهی این فن بازارها تاکید داشته گفت: فن بازار ملی ایران رویکرد جدید خود را بعد از ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی به معاونت علمی در سال 91 آغاز کرد.

به گفته خالقی، بعد از آن سال ها مسئولیت اجرای فن بازارها به پارک فناوری پردیس محول شد و سپس آیین نامه تأسیس شبکه فن بازار بر توسعه فن بازارها و آیین نامه راهبری کارگزاران تجارت فناوری (بروکرهای فناوری) به تدوین رسید.

وی با اشاره به جزییات شبکه فن بازارهای منطقه ای گفت: 20 دفتر فن بازار در شرکت شهرک های صنعتی و 11 دفتر فن بازار در پارک های علم و فناوری مستقر هستند.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران با اشاره به جزییات شبکه کارگزاران تجارت فناوری گفت: این شبکه شامل کارگزاران فن بازار منطقه ای، کارگزاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال

راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال