مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:152023-01-14سياسي

برگزاری اولین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان «مشق مادر» در این استان برگزار شد.

- شهرکرد - رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان مشق مادر در این استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان قائدی اظهار کرد: همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن از سوی حوزه هنری در کافه گالری هنر شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: این مراسم نخستین رویداد اختصاصی خوشنویسی ویژه بانوان است که از سوی حوزه هنری همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار می شود.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انجمن خوشنویسان ایران همراهی و همکاری خوبی در برگزاری این رخداد داشت و در صدد هستیم با همکاری انجمن خوشنویسان و حمایت های حوزه هنری مرکز بتوانیم این رخداد فرهنگی هنری را هر ساله برگزار کنیم.

قائدی عنوان کرد: بیش از 20 نفر از بانوان خوشنویس چهارمحال و بختیاری در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت داشتند و آثار خود را در موضوعات کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس

برگزاری اولین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس