مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:162023-01-14حوادث

دستگیری سارقان شیک پوش در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در حوزه غرب، شرق و جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل شان، موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل هایی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند به بررسی علمی و تخصصی و جمع آوری آثار بجامانده از سارقان پرداخته و سرانجام با یک سری اقدامات هوشمندانه خود توانستند هویت 2 نفر که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آوردند.

ترکیان گفت: در بررسی های بیشتر مشخص شد سارقان پس از شناسایی منازل افراد متمول برای اینکه کسی به آن ها شک نکند با لباس های شیک و مجلسی به صورت پیاده به محل سکونت آن ها رفته و پس از اطمینان از عدم حضور ساکنان، با شگردی خاص وارد منازل آن ها شده و اموال با کم حجم و با ارزش نظیر سکه، طلا، وجه نقد و ارز را سرقت و به سرعت از صحنه متواری می شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته توسط کارآگاهان محل سکونت سارقان شناسایی و دو تیم عملیاتی برای دستگیری سارقان به محل اعزام شده و هر دو نفر در این عملیات دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند ضمن اینکه در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان شیک پوش در اصفهان

دستگیری سارقان شیک پوش در اصفهان