مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:202023-01-14فرهنگي

وقتی پای خسرو شکیبایی به جشنواره فجر باز شد


حالا دیگر جشنواره تئاتر فجر به دوره چهارهم رسیده بود و نمایش های بیشتری در این رویداد شرکت کردند و اتفاقا کارگردان یکی از این نمایش ها خسرو شکیبایی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین جشنواره تئاتر فجر دقیقا همزمان با دهه فجر، یعنی از 12 تا 22 بهمن سال 64 در تهران برگزار شد.

از آنجاکه در آن مقطع دبیری جشنواره بر عهده مدیر مرکز هنرهای نمایشی بود، همچون سه دوره قبلی، طاها عبدخدایی دبیری این رویداد را بر عهده داشت.

این دوره از جشنواره نیز همچنان به صورت سراسری برگزار شد.

از نکات جالب توجه در این دوره این است که طراحی پوستر به مرکز هنرهای تجسمی واگذار شد و نامی از طراح پوستر این دوره برده نشده است.

افتتاحیه و اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت برگزار شد و در این دوره علاوه بر این دو مراسم، هنرمندان شرکت کننده در جشنواره در یک گردهمایی حضور پیدا کردند.

بر اساس اسنادی که در تلویزیون تئاتر ایران درباره این دوره از جشنواره منتشر شده، در چهارمین جشنواره تئاتر فجر 43 اثر نمایشی از سراسر کشور روی صحنه رفته اند.

متون اجرا شده در جشنواره نوشته نویسندگان داخلی هستند و همانند دوره های پیشین نمایشنامه های خارجی در این جشنواره اجرا نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پای خسرو شکیبایی به جشنواره فجر باز شد

وقتی پای خسرو شکیبایی به جشنواره فجر باز شد