مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 07:402023-01-14اجتماعي

آماده باش سراسری هلال احمر در سرمای بی سابقه کشور


مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر از آماده باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال احمر برای مقابله با سرمای بی سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشکان موسوی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر اعلام کرد: با کاهش شدید دما در کشور، انسداد راه ها و تعطیلی ادارات و مدارس برخی شهرهای کشور در روز شنبه 24 دی ماه، آمادگی کامل توان عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از سوانح جوی وجود دارد.

موسوی گفت: نجاتگران حاضر در تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای آماده باش هستند و هم اکنون در بسیاری از گردنه های برف گیر، عملیات رهاسازی خودروها و اسکان اضطراری در راه ماندگان در حال انجام است.

وی افزود: شهرستان فریمان در خراسان رضوی یکی از سردترین نقاط کشور بوده و اکنون اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در این شهرستان فعال و ظرفیت اسکان گرم برای 2 هزار و 300 در راه مانده فراهم شده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل بالگردها و خودروهای کمک دار هلال احمر برای نجات افرادی که جانشان در اثر سرما یا گیرافتادن در برف، کولاک و یخبندان به خطر افتاده باشد، خبر داد و تاکید کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می شود در صورت امکان از مسافرت پرهیز کنند و به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش سراسری هلال احمر در سرمای بی سابقه کشور

آماده باش سراسری هلال احمر در سرمای بی سابقه کشور