مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:502023-01-13سياسي

قدردانی نبیه بری از حمایت های ایران از لبنان


رییس مجلس لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از هیچ کمکی به لبنان دریغ نکرده، از حمایت های ایران از این کشور قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) 23 دی ماه و در ادامه دیدار با مقامات لبنانی با نبیه بری رییس مجلس لبنان ملاقات و گفت وگو کرد.

در این دیدار علاوه بر تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت سیاسی لبنان، موضوعات مورد اهتمام دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این دیدار گفت؛ ما از بیروت یک بار دیگر بر حمایت خود از ثبات و استقرار داخلی و تکمیل روند سیاسی در لبنان از طریق گفت وگو بین جریان های مختلف این کشور بدون مداخله خارجی تأکید می کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از ثبات و امنیت لبنان حمایت کرده است، افزود: ما استقرار و ثبات لبنان را به نفع کل منطقه می دانیم.

رییس دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی لبنان مداخله نمی کند، اما در صورت نیاز به کمک و نقش جمهوری اسلامی ایران، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نبیه بری از حمایت های ایران از لبنان

قدردانی نبیه بری از حمایت های ایران از لبنان