مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:502023-01-13اقتصادي

برندگان هفته دهم کورس سوارکاری گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان هفته دهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان دو روز مسابقات این هفته رقمی معادل 13 میلیارد و 304 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا شد.

- ناصر رزاقیان شامگاه جمعه 23 دی ماه 1401 در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه روز دوم هفته دهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در دو روز برگزاری این مسابقات 147 رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که روز نخست رقمی معادل 5 میلیارد و 238 میلیون ریال و در روز دوم رقمی معادل 8 میلیارد و 66 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این هفته اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 14 کورس شامل 7 دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری، چهار دور هزار و 600 متری و یک دور 2 هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با هم به رقابت پرداختند، افزود: گنبدکاووس به پایتخت سوارکاری کشور مشهور است و هر هفته هزاران نفر با حضور در مجموعه سوارکاری این شهرستان مسابقات را تماشا می کنند.

گفتنی است، رقابت در دور دوم این مسابقات بین 13 رأس اسب نژاد ترکمن 2 تا 6 امتیاز بیش از سه ساله به مسافت هزار متر بود که اسب سحر قوش حبیب ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان هفته دهم کورس سوارکاری گنبدکاووس

برندگان هفته دهم کورس سوارکاری گنبدکاووس