مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:402023-01-13سياسي

فتح میمک سرآغاز بازپس گیری خرمشهر شد/ تیپ مستقل ارتش در ایلام مستقر می شود


امروز مردم ایلام در میمک گرد هم آمدند تا حماسه ضربت ذوالفقار را بار دیگر بسرایند و از روزهای مقاومت و پیروزی بگویند.

- حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام ، امروز جمعه 23 دی ، در آیین گرامیداشت 19 دی ماه سالروز عملیات ضربت ذوالفقار و حماسه فتح میمک اظهار کرد: هم اکنون تیپ مستقل ایلام به علت نبود جای مناسب در شهرستان خرم اباد مستقر است که با مکان یابی برای حضور و استقرار دائمی این تیپ در استان، زمینه تامین امنیت پایدار در این منطقه مرزی فراهم می شود.

وی گفت: میمک از لحاظ جغرافیایی یک منطقه راهبردی بسیار مهم با طول 16 کیلومتر و عرض هشت کیلومتر است که ارتفاعات آن تا عمق بغداد را تحت شعاع دید خود دارد و تصرف این نقطه از دیرباز برای برای عراق مهم بوده است و بنابراین وجود یک یگان سرزمینی ارتش در کنار مرزبانی برای تامین این متطقه اهمیت به سزایی دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: بزرگداشت ها یادآور تداوم حرکت راه و آرمان شهدا برای ما است و شهدا به این مراسم ها نیاز ندارند و این برنامه ها تذکری برای ما بازماندگان و وارثان خون شهیدان است که راه و هدف شهدا را گم نکنیم.

بهرام نیا تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر مزدوران داخلی و دشمنان خارجی گمان کردند مردم از انقلاب و نظام دور شده اند اما حضور پرشور مردم انقلابی و با بصیرت نقشه های شوم و شیطانی دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح میمک سرآغاز بازپس گیری خرمشهر شد/ تیپ مستقل ارتش در ایلام مستقر می شود

فتح میمک سرآغاز بازپس گیری خرمشهر شد/ تیپ مستقل ارتش در ایلام مستقر می شود