مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:502023-01-13سياسي

بانویی که الگوی بزرگترین مردان تاریخ شد


بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت بانوی بزرگواری است که پیامبر خاتم (ص) و ائمه (ع) او را سیده نساءالعالمین و الگوی خود معرفی کردند.

- ایسنا/قم بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت بانوی بزرگواری است که پیامبر خاتم (ص) و ائمه (ع) او را سیده نساءالعالمین و الگوی خود معرفی کردند.

بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت بزرگ بانویی است که خاتم المرسلین (ص) در وصف ایشان می فرماید ان فاطمه بضعه منی و هی نور عینی وثمره فؤادی فاطمه (س) پاره تن و نور چشم و میوه دل من است و امام صادق (ع) نیز در رابطه با ایشان می‎فرماید: فاطمه سیده نساء العالمین من الاولین والاخرین فاطمه (س) سرور زنان جهانیان از اولین تا آخرین است.

همچنین امام حسن عسکری (ع) از امام علی (ع) و از رسول خدا (ص) نقل می کند: آن هنگام که خداوند آدم و حوا را آفرید، آنان در بهشت به خود مباهات می کردند.

آدم به حوا گفت: خداوند هیچ مخلوقی بهتر از ما نیافریده است.

خداوند به جبرییل فرمود: این دو بنده ام را به فردوس برین ببر، زمانی که وارد فردوس شدند؛ چشمانشان به بانویی افتاد که جامه ای زیبا از جامه های بهشتی در برداشت و تاجی نورانی بر سرگذاشته و دو گوشواره درخشان به گوشش آویخته بود و بهشت از پرتو نور چهره اش درخشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که الگوی بزرگترین مردان تاریخ شد

بانویی که الگوی بزرگترین مردان تاریخ شد