مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:302023-01-13سياسي

درخشش بانوان ایرانی در عرصه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی


به برکت انقلاب مقدس اسلامی بانوان کشور ما در عرصه های مختلف بسیار خوش درخشیده اند؛ البته هنوز تا جایگاه مطلوب فاصله وجود دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: به برکت انقلاب مقدس اسلامی بانوان کشور ما در عرصه های مختلف بسیار خوش درخشیده اند؛ البته هنوز تا جایگاه مطلوب فاصله وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته و نخبگان عرصه های مختلف از سراسر کشور که به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن تبریک این میلاد خجسته، به جایگاه و شأن رفیع زن در اسلام اشاره و با بیان اینکه فرهنگی غربی نه تنها به زنان بلکه به انسانیت جفا کرده است، اظهار کرد: ظلم و جفای دنیای غرب به زن تنها یک بخش قضیه است، اگر زن و مرد را 2 بال تمدن بشری و انسانی برای رشد و تعالی جامعه بدانیم، فرهنگ غربی یکی از این 2 بال که زن است را از حیز انتفاع خارج کرده و این باعث شده بال دوم نیز از بین رفته و کارایی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه غرب از حیث تکنولوژی و فناوری پیشرفت داشته اما در عرصه فضیلت ها و کرامت‎های اخلاقی و خانواده سقوط کرده است، ابراز کرد: نگاه فرهنگ غربی به زن، او را فارغ از توانایی ها و جایگاه شخصیتی تنها در قالب یک کالا و ملعبه ای در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بانوان ایرانی در عرصه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی

درخشش بانوان ایرانی در عرصه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی