مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:212023-01-13فرهنگي

فیلم فارابی با موضوع سلامت در فجر/ معرفی برگزیدگان «سینما سلامت»


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در مراسم معرفی برگزیدگان «سینما سلامت»، استفاده از شیوه هایی نظیر رویدادهای ایده پردازانه را در ارتقای کمی و کیفی فیلمنامه ها موثر دانست.

- مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در مراسم معرفی برگزیدگان سینما سلامت ، استفاده از شیوه هایی نظیر رویدادهای ایده پردازانه را در ارتقای کمی و کیفی فیلمنامه ها موثر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کادر درمان پرداخته می شود.

ما در دوران کرونا وارد میدان جنگ با ویروسی ناشناخته شدیم و توصیف زحمات و مشقاتی که کادر درمان در آن دوران کشیدند و خاطرات تلخ و شیرینی که به ثبت رسید، حالاحالاها جای پرداختن دارد.

دبیر اجرایی این رویداد خاطر نشان کرد: نویسندگان حاضر در رویداد سینماسلامت در روزهای برگزاری از نزدیک تا حدی با شنیدن خاطرات و تجارب کادر درمان در جریان قرار گرفتند که برای کادر سلامت چه اتفاقاتی رقم خورد.

او افزود: رویداد سینما سلامت از آذرماه آغاز به کار کرد و با وجود اینکه هیچ پیش بینی از میزان استقبال نداشتیم، آثار درخوری هم از سینماگران و هم از کادر سلامت دریافت کردیم و در نهایت بعد از برگزاری دو پیش رویداد، از میان بیش از 300 طرح 15 طرح نهایی امروز پیچ یا ارائه شد که در نهایت به پنج طرح نهایی رسیدیم تا در پنج گروه سه نفره با حضور منتورها، بسط یافته و به پختگی رسیدند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم فارابی با موضوع سلامت در فجر/ معرفی برگزیدگان «سینما سلامت»

فیلم فارابی با موضوع سلامت در فجر/ معرفی برگزیدگان «سینما سلامت»