مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:152023-01-13سياسي

ایل خزل قله های ایثار و افتخار میمک را فتح کردند


استاندار ایلام با اشاره به اینکه ایل خزل قله های ایثار و افتخار میمک را فتح کردند، گفت: اهداف شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا صبح روز جمعه در آیین گرامیداشت آزادسازی میمک ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، افزود: شهدای عزیز، گرانقدر و شجاع که جان عزیز خود برای دفاع از خاک کشور و آرمان های انقلاب فدا کردند از دامن پاک مادران عفیفه ای پرورش یافتند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: یادواره ها و بزرگداشت های که برای شهدا برگزار می شود باید برای همه مردم درس آموز باشد و بیش از گذشته ما را به آرمان ها، اهداف شهدا آگاه سازد تا بتوانیم مسیر صحیح را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: مردم ایران وارثان شهدا هستند و باید وظایف خود را مرور کنیم، جبهه استکبار تصور کرد که مردم از آرمان شهدا غافل شدند که همه شاهد بودیم که تصور آنان اشتباه بود و باز هم همچون گذشته با شکست سنگینی مواجه شدند و فتنه آنان خنثی شد.

بهرام نیا با اشاره جایگاه والا شهدا نزد پروردگار متعال، گفت: شهدا به درجه اعلا رسیدند و ما هستیم که ما به این یادواره ها نیاز داریم که آرمان و اهداف شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایل خزل قله های ایثار و افتخار میمک را فتح کردند

ایل خزل قله های ایثار و افتخار میمک را فتح کردند